1402-12-06 17:34
509
0
88916
فرماندار مینودشت:

«مشارکت حداکثری» زمستان را به بهار سیاسی مبدل می‌کند

فرماندار شهرستان مینودشت با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم ۱۱ اسفند، گفت: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، زمستان را به بهار سیاسی مبدل می‌کند.

فرامرز دیلم‌کتولی با تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در ۱۱ اسفند ماه با انتخاب اصلح‌ترین فرد، سرنوشت کشورشان را رقم می‌زنند و درحقیقت با حضورشان پای صندوق‌های رای، زمستان را به بهار سیاسی مبدل می‌کنند.

فرماندار شهرستان مینودشت از فعال شدن ۷۶ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به منظور تسهیل مردم برای رای دادن در انتخابات ۱۱ اسفندماه، تعداد ۷۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این شهرستان فعال می‌شود.

وی از تایید صلاحیت ۶۴ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مینودشت خبر داد و ابراز کرد: شهرهای مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه با تایید صلاحیت ۶۴ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دیلم‌کتولی نقش اقوام را در افزایش مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: مردم وفادار و همیشه در صحنه همواره ثابت کردند که پای کار انقلاب هستند و ان‌شاالله جمعه ۱۱ اسفندماه شاهد حضور بی‌نظیر مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

* استفاده از ظرفیت اقوام در فرآیند برگزاری انتخابات

فرماندار شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: در حوزه اجرا، نظارت و بازرسی از تمام اقوام، مذاهب و قومیت‌ها در این شهرستان استفاده شد.

دیلم‌کتولی با تاکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات، دشمن را ناامید می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنان همواره از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارند چون می‌دانند این مشارکت‌های پرشور باعث قدرت کشور در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی راه حل علاج مشکلات را انتخاب درست برشمرد و از مردم خواست تا به افرادی رای دهند که در راه خدمت همواره احساس مسئولیت کند همچنین طعم فقر را چشیده و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمین باشند.

* روحیه مبارزه با راحت‌طلبی یکی از شاخصه‌های انتخاب باشد

فرماندار مینودشت با تاکید بر اینکه روحیه مبارزه با راحت‌طلبی یکی از شاخصه‌های انتخاب باشد، گفت: افرادی که طرفدار اسلام سرمایه‌داری و مرفهین بی‌درد و فرصت‌طلب باشند به درد مردم نمی‌خورند و نمی‌توانند برای حل مشکلات جامعه راهکارهای درست بدهند.

دیلم‌کتولی بر لزوم انتخاب درست و حضور حداکثری تاکید کرد و از مردم خواست برای تعیین سرنوشت کشور حتما پای صندوق‌های رای بیایند و بهترین انتخاب را در گام بعدی داشته باشند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.